Сингапур стана синоним за екстремно високите цени на
автомобилите, каде возилата се достапни само за најбогатите. На пример, Toyota
Corolla во оваа земја чини неверојатни 118.000 евра, додека основниот Volkswagen
Golf достигнува цена од дури 129.000 евра.
Причината за овие цени лежи во ригорозната сообраќајна
политика на властите, која е дизајнирана драстично да го намали бројот на
возила на улиците. Високите даноци за автомобили и задолжителното купување специјални
лиценци се клучни фактори кои водат до астрономски цени.
Дури и пред да купат автомобил, потенцијалните сопственици
мора да наддаваат за дозвола позната како „Потврда за право“. Цената на оваа
лиценца е околу 66.000 евра и важи само десет години. Дополнително, сообраќајот
во градските средини на градот подлежи на дополнителни давачки преку системот
за електронска наплата.
Густината на населението во Сингапур од речиси 7.900 луѓе на
квадратен километар е една од главните причини за оваа политика. Како
град-држава со површина од 719 квадратни километри и население од 5,7 милиони
луѓе, Сингапур се соочува со големи предизвици во одржувањето на протокот на
сообраќај.
Ваквите правила не влијаат само на луксузните брендови.
Основниот модел на BMW X1, кој во Европа чини околу 43.000 евра, во Сингапур
достигнува неверојатни 175.000 евра. Уште поекстремни примери вклучуваат BMW
Серија 7, чија цена надминува 400.000 евра, додека моделот од Серија 5 е
достапен за „скромни“ 243.000 евра.
Високите цени на автомобилите во Сингапур не се резултат на
луксуз или напредна технологија, туку на систем кој строго го регулира
сообраќајот во една од најгусто населените земји во светот. Со вакви цени,
возењето автомобил во Сингапур не е само луксуз - тоа е статусен симбол.