Американскиот гигант за брза храна Мекдоналдс соопшти дека неговите готвачи создале „поголем, посилен хамбургер“ во обид да ја зголемат продажбата, објави<a href="https://www.bloomberg.com/news/articles/2024-04-30/mcdonald-s-mcd-to-test-bigger-burger-to-spark-traffic-growth"> Блумберг.</a>
Плескавицата со мега големина е дизајнирана да ја задоволи побарувачката на клиентите за плескавици со повеќе филови.
Новиот производ прво ќе биде претставен на одредени пазари за да се тестира неговата привлечност на глобално ниво.
Во декември, McDonald's ги претстави плановите да го поттикне растот со фокусирање на основните ставки од менито.
Досега започна рекламна кампања во која се истакнуваат подобрувањата на Биг Мек и двојниот чизбургер.
Ова е првпат во 84-годишната историја на компанијата да ги смени класичните хамбургери, наведува американската агенција.
Синџирот забележа пад на продажбата на пазарите со мнозинско муслиманско население поради обвинувањата дека го поддржува Израел во конфликтот на Блискиот Исток.
Мекдоналдс негираше дека зазел каква било позиција за конфликтот во Појасот Газа и рече дека не е одговорен за постапките на франшизите.