<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Ања, Србинка на
Тик Ток неодамна сподели приказна за тоа како станала жртва на измама со
телефонски повик <span style="mso-spacerun:yes"> </span>во Германија и детално
објасни како функционира една од најчестите телефонски измами во таа земја. </span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">- Најчеста измама
во Германија, каде и јас бев жртва на истата, е кога ќе ви се јават на телефон,
се претставуваат како некој од компанија за мобилни услуги. Те прашуваат дали
си, да речеме, Ања Чопоња, а ти велиш „да“. Ти нудат повеќе мегабајти, разни услуги,
но ти ги одбиваш затоа што не ти требаат. Заблагодарете им и завршете го
разговорот – објаснила Ања.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Сепак, продолжи
таа, одбивањето не значи дека измамниците се откажале. Набргу по тој разговор,
на нејзините телефонски сметки почнале да се појавуваат дополнителни трошоци од
10 до 15 евра месечно, иако таа не нарачала нови услуги.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Ги платив тие
суми мислејќи дека е нешто поврзано со мобилниот пакет. Кога стигна сметка од
45 евра еден месец, не сакав да ја платам. Отидов во подружницата и прашав што
значи таа сума. Ми рекоа: „Па, склучи договор“. Прашав: „Каков договор, ништо
не потпишав, ништо не ми беше испорачано“.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Ања открила дека
измамниците го користеле нејзиното „да“ како согласност и го уредила аудиото за
да изгледа дека ја прифатила нивната понуда.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">- Внимателно
сечеа и уредуваа се за да изгледа дека сум ја прифатила нивната понуда, поради
што морав да платам. Објаснив дека тоа не е точно и побарав да се откаже
договорот. На крајот успеав, но неодамна повторно се обидоа да ме измамат со
телефонски повик. Им кажав дека не ги разбирам и побарав да испратат е-пошта,
но мејлот никогаш не стигна. Јасно ми е дека повторно се обидоа да ме измамат –
рекла Ања.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Приказната на Ања
го привлече вниманието на бројни корисници на социјалните мрежи, кои се
препознаа во слична ситуација, укажувајќи на потребата од дополнителна грижа
при одговарање на повици од непознати броеви.</span>