<i>Кина воведе привремени царини за увоз на алкохолни пијалоци од ЕУ</i>
<i>Европските дестилерии продаваа алкохолни пијалоци со попуст од 30,6 до 39 проценти</i>
Кина воведе привремени царини за увоз на алкохолни пијалоци од ЕУ, заклучувајќи дека нивните нереално ниски продажни цени може да им наштетат на домашните производители.
На почетокот на годината Кина отвори истрага за можен дампинг од Европската унија, заклучувајќи дека здружението на домашни производители презентирало „релевантни докази“ дека нивните продажни цени се пониски од трошоците за производство.
Истрагата го опфати периодот од октомври 2022 година до септември 2023 година и штетите во кинескиот сектор за алкохолни пијалоци од 2019 до 2023 година. Европските дестилерии продаваа алкохолни пијалоци со попуст од 30,6 до 39 отсто, соопшти Министерството.
Здружението на производители на коњак BNIC во јануари тврдеше дека попустот е 15,88 отсто и е „особено скромен во споредба со она што е општо прифатено како основа за антидампинг истрага“.
Во јули, компаниите кои стојат зад брендовите Martell и Remy Cointreau во сопственост на Perno Ricard, сопственост на Remi Martin и Hennessy во сопственост на LVMH, добиле, според неименуван извор, покана да учествуваат во истрагата.
Производителите побараа да се слушне нивниот глас и тие ќе одат на состанокот, изјави преку електронска пошта портпаролката на здружението БНИЦ, додавајќи дека планираат да соработуваат и во иднина.
„Одлуката за нашата судбина на крајот ќе биде донесена во политички преговори“, изјави тогаш неименуван извор, додавајќи дека производителите на коњак се „внимателно оптимисти“ пред разговорите меѓу претставниците на Пекинг и Брисел за трговските спорови.
Во меѓувреме, ЕУ воведе дополнителни царини за кинеските електрични автомобили, а кинеското Министерство за трговија најави прелиминарни царини за увоз на европски автомобили.