<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Германија гласаше
против дополнителните царини на ЕУ за кинеските електрични возила. Односно, на
возила произведени во Кина. Но, ти беа изгласани.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Сега извршниот
директор на групацијата </span><span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language:EN-GB">VW</span><span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">, Оливер Блуме, предупредува на можна
одмазда.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">„Доколку тоа се
случи, би се соочиле со значителни проблеми на кинескиот пазар. Затоа ние сме
јасно против ваквите нови правила“, изјави Блум за Bild am Sonntag.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Неколку брендови
во рамките на групацијата VW имаат значителна продажба во Кина, вклучувајќи ги
Audi, Lamborghini, Porsche и Volkswagen.</span><span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language:EN-GB"></span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Ако Кина ги казни
германските марки и воведе дополнителни царини за автомобилите од европско
производство, тоа ќе биде удар за германската автомобилска индустрија која веќе
е погодена од кризата.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Наместо тоа,
Оливер Блум сугерира дека кинеските производители кои инвестираат во ЕУ треба
да бидат ослободени од царините.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Откако ЕУ
привремено воведе царини во јули, неколку кинески автомобилски компании открија
планови за преселување на фабриките во Европа.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">На пример, BYD
гради фабрика во Унгарија, додека Volvo (која е во кинеска сопственост) е во
процес на префрлање на производството на електричниот автомобил EX30 во Гент,
Белгија.</span>