Се зборува за обновени планови за трансатлантски тунел вреден 20 трилиони долари, кој теоретски би можел да ги поврзе Лондон и Њујорк за само еден час користејќи технологија за вакуумски цевки. Тоа се 3.000 милји копање, за кое Newsweek проценува дека би можело да потрае речиси еден милениум доколку изградбата продолжи со истото темпо како и Евротунелот.
Што се однесува до плановите кои всушност се остваруваат, минатиот месец Норвешка започна со работа на проектот Рогфаст, кој треба да стане најдолгиот и најдлабокиот тунел за подводен сообраќај во светот. На северот на Европа е планирано отворање на најдолгиот сообраќаен и железнички тунел во светот, тунелот Фемарнбелт меѓу Данска и Германија, кој треба да биде отворен во 2029 година.
На југот на Европа, изградбата на нов мост што ќе ги поврзе Грција и Турција можеби е поблиску отколку што се мислеше, објави во петокот Грик Репортер.
На западниот крај на Европа, Велика Британија е зафатена со изградба на еден од најскапите железнички проекти во светот, познат како HS2 (High Speed 2), кој сега чини неверојатни 416 милиони долари по милја. Сепак, многумина сметаат дека овој проект е бесмислен.
Ова доаѓа неколку години откако Велика Британија ги обнови плановите за еден од најспектакуларните мостови во светот, кој ќе ги поврзе Британија и Ирска. Требаше да биде долг само 12 милји, но водата беше доволно длабока за да ја потопи Ајфеловата кула. Проблемот беше и со целиот радиоактивен отпад и неексплодирана муниција, а не е чудно што плановите се одбиени, пишува CNN.