<span lang="MK" style="font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ansi-language:MK">Велика Британија се оградува од царините на ЕУ за
кинеските автомобили. Владата на оваа земја, која по Брегзит повеќе не е дел од
Европската унија, ја увери Кина дека нема да воведува повисоки царини за
електричните автомобили увезени од таа земја.</span>
<span lang="MK" style="font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ansi-language:MK">Со оваа мерка сака да го заштити својот локален пазар, а
не толку извозот, од можни кинески репресалии, пишува Ревијахак, но има и друго
толкување, Велика Британија би можела да стане порта кон Европа за Кина, со
увоз на кинески автомобили на пониско ниво. царински давачки.</span>
<span lang="MK" style="font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ansi-language:MK">Министерот за трговија Џонатан Рејнолдс истакнува дека
тие не се подготвени да го следат патот на Европа и САД во воведувањето царини
за електричните автомобили од Кина.</span>
<span lang="MK" style="font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ansi-language:MK">Во Европа царините се максимални 47,6 отсто, но оваа
мерка е привремена и допрва треба да се гласа. Во САД тарифите се на
неверојатни 100%.</span>
<span lang="MK" style="font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ansi-language:MK">Така, Велика Британија би можела да ја отвори вратата кон
Европа за автомобили увезени од Кина. Автомобилите произведени во британски
фабрики и извезени во Европа подлежат на стапка од 10%.</span>
<span lang="MK" style="font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ansi-language:MK">Доколку кинеските компании ги испратат автомобилите во
делови и ги склопуваат во Велика Британија, би можеле да ги извезат на
континентот по многу пониска цена.</span>