<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Извршниот
директор на Ryanair, Мајкл О'Лири, ги објави плановите за елиминирање на
хартиените карти за влегување во авион и отстранување на шалтерите за
пријавување на аеродромите во следните неколку месеци.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Патниците ќе мора
да се пријават за лет преку интернет или преку апликација пред да пристигнат на
аеродромот, а планот е целосно да се укинат аеродромските шалтери до мај
следната година.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Патниците кои
нема да ја користат оваа опција ќе се соочат со такса од 55 фунти на аеродромот.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">На
прес-конференција во Даблин, О'Лири рече дека укинувањето на шалтерите за
пријавување ќе ја елиминира потребата да се наплаќа услугата на аеродромот.
Овој потег ќе ги спречи патниците без паметни телефони да се качат на летовите
на Ryanair.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">„Сакаме да се
ослободиме од пријавувањето на аеродромот на ист начин како што ги укинавме
бројачите за багаж. Работиме на тоа да направиме сè достапно во апликацијата од
1 мај следната година, без потреба од хартиени билети“, рече О’Лири.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Тој, исто така,
изјави дека иако лично бил скептичен за користење на апликацијата, таа работи
многу добро, обезбедувајќи им на патниците информации за портите за качување и
доцнење. Бројот на патници кои ја користат апликацијата се очекува да се
зголеми од сегашните 60 на 80 проценти до крајот на годината, а од мај нема да
има други опции освен апликацијата.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Тој додаде дека
веќе се воспоставени процедури во случај да „прокисне“ батеријата на телефонот
на патникот или има проблем со скенирање на картата за патување.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">„Ако ви згасне
батеријата, го имаме вашето име, седиште и пасош и можеме да го обработиме тоа
на влезната врата“, рече О’Лири.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Овој потег е дел
од поширокиот план на Ryanair за подобрување на дигиталната интеграција и
намалување на употребата на хартија на своите летови.</span>