<b>Опозицијата сака да ги политизира протестите за платите на наставниците</b>
И покрај тоа, независниот синдикат за образование и наука се фокусира строго на прашањата за платите, одвоени од политичките мотивации. Претседател на независниот синдикат Томислав Гиевски изјави:
„Независниот синдикат ги информира сите наставници дека единствениот начин да се постигнат подобри работнички права е преку независно синдикално учество. Синдикатите се единствените субјекти кои можат да ги претставуваат работниците и да се залагаат за подобрување на работните услови. Ќе продолжиме со истиот став: се залагаме за зголемување на платите, а не за политички агенди“.
<b>Ставот на СОНК за политичките протести</b>
Синдикатот на синдикатите на образованието, науката и културата (СОНК) одлучи да не се приклучи на протестот организиран од СДСМ. Јаким Неделков, претседател на СОНК, коментира:
„Апсолутно не го поддржуваме овој протест на политичка партија бидејќи ги нарушува ингеренциите на синдикатите. А за протестот на независниот синдикат, СОНК го почитува право да протестираат.
<b>Министерството за образование реагира</b>
Министерството за образование обвини дел од наставниците дека го политизираат проблемот со платите. Министерката за образование и наука, Весна Јаневска, го критикуваше начинот на кој претходната администрација се занимава со образовниот сектор, наведувајќи дека
„Претходната влада, поточно СДСМ, е целосно одговорна за сегашниот статус на наставниците. Тие ја оставија државата со долг од 5 милијарди за Министерството за образование и култура и не испланираа средства за платите на наставниците во втората половина од годината“.Јаневска увери дека актуелната влада активно работи на решавање на овие прашања и покрај финансиските ограничувања наследени од претходната администрација.
<b>Улогата на опозицијата во протестите</b>
Опозицијата се обидува да ги искористи протестите за политичка добивка наместо да се фокусира на реалните грижи за платите на наставниците. Овој пристап е чисто искористување на ситуацијата за политички цели, потенцијално предизвикувајќи повеќе штета отколку корист со префрлање на фокусот од решавање на суштинското прашање за правичните плати за наставниците.