Поранешниот сојузен министер за економија во Германија,
Уигмар Габриел, силно ја критикуваше забраната за продажба на нови SUS
автомобили во ЕУ од 2035 година.
„Кога бев во федералната влада, секогаш предупредував да се
одреди брз датум за постепено укинување на SUS моторот и бев силно критикуван
поради тоа“, изјави Габриел за весникот Hanelsblatt.
Тој додаде дека „никогаш не разбрал зошто Германците толку
лесно го уништуваат еден од најважните столбови на нивната економија и
благосостојба“, и дека „НИЕДНА друга земја во светот не би направила нешто
слично“.
Габриел е особено загрижен за добавувачите во автомобилската
индустрија.
„Тоа е тивка смрт. Каде е негодувањето? Чудно е што сега
политичарите се изненадени што се укинуваат десетици илјади работни места во
индустријата за снабдувачи, бидејќи сето тоа беше предвидливо“, рече тој.
„Укинувањето на моторот SUS, кој ќе стапи на сила во 2035
година, е особено сомнителен бидејќи новиот дизел мотор за време на неговиот
животен век не отстапува многу во однос на влијанието врз животната средина од
електричните автомобили“, рече Габриел.
Повеќето научници и производители на автомобили го оценуваат
влијанието на електричните автомобили врз животната средина поинаку од него -
VW, на пример, објави во 2019 година дека електричниот Golf произведува
значително помалку CO2 од дизел верзијата во текот на својот животен век.