Купувањето половни автомобили е западен феномен. Во Кина,
Индија и на Блискиот Исток, користените автомобили се опција за мал број
возачи, според истражувањето на консултантската фирма Артур Д. Литл.
Додека мнозинството од испитаниците во САД (61 отсто) и
Европа (52 отсто) велат дека ќе купат користен автомобил како нивен следен
автомобил, уделот на купувачите на половни автомобили во Кина е само 1 отсто.
Уделот на купувачите на половни автомобили е исто така низок во Индија (4
проценти), Југоисточна Азија (7 проценти) и Саудиска Арабија (10 проценти).
Според експертите, причината за малата побарувачка на
половни автомобили во азиските економии во развој веројатно не треба да се бара
само во тоа што е ново-нов и во способноста да си го дозволиме.
Во многу земји пазарот на половни возила е недоволно
развиен, односно нема доволно квалитетни возила на него.
Сепак, дури и во развиената Јапонија, уделот на купувачите
на половни автомобили е само 20 проценти.
Азиската култура, исто така, се чини дека е нешто поинаква.
Имено, се чини дека не е пожелно да се купи автомобил кој веќе бил во
сопственост на друго лице.