Кинескиот производител на автомобили Chery Auto е подготвен
да инвестира милијарди евра во следните три години во маркетинг и развој на брендовите
Omoda и Jaecoo во Европа, а исто така размислува и за изградба на уште една
фабрика на истокот од Стариот континент.
Chery Auto ги лансира брендовите Omoda и Jaecoo во Европа
оваа година со првичен фокус на возилата со бензински мотори.
Откако ќе започне продажбата во Шпанија, Италија, Полска и
Велика Британија, во наредните месеци ќе бидат вклучени повеќе земји, како и
хибридни и целосно електрични модели.
Она што го направи Kia за 20, ние ќе го направиме за 3
години
Во интервју за Ројтерс, извршниот директор на брендовите
Omoda и Jaecoo за Италија, Кевин Ченг, рече дека одредниците за оние брендови
со кои сакаат да се споредат се Kia, Hyundai, Nissan и Volkswagen.
„Беа потребни речиси 20 години за јужнокорејската Kia да
стане бренд од доверба во Европа, а нашата цел е да го изградиме тој статус во
рок од три години“, рече Ченг.
BYD и Chery гледаат на Турција, сакаат да градат фабрика за
електрични автомобили
Плановите за инвестирање во маркетинг и развој на бренд во
Европа се доверливи, „но се работи за огромна сума пари, милијарди евра“,
додаде тој.
Извозните марки на Chery, Omoda и Jaecoo, не дадоа
кумулативни бројки за продажбата во Европа, но рекоа дека продале речиси
150.000 возила во првите осум месеци од годината.
Европската унија предлага дополнителни царини од 20,7 отсто
за автомобилите Chery како дел од планираните царини за електрични возила
произведени во Кина.
„Тоа е предизвик“, рече Ченг, истакнувајќи, сепак, дека ЕУ
предлага пониски царини за Chery отколку за некои други кинески производители,
како што е SAIC Motor.
„Сакаме да воспоставиме добри односи со ЕУ. Производството
на автомобили во Европа ќе ни помогне да ги избегнеме царините“, рече тој.
Најголемиот кинески производител на автомобили по обем на
извоз треба да започне со производство во неодамна купената фабрика во
Барселона, првата производствена локација во Европа, до крајот на годинава, во
соработка со шпанскиот партнер ЕВ Моторс.
Групата исто така разгледува опции за друга локација во
Европа. Италијанската влада веќе е во преговори со Chery и други кинески
производители на автомобили, вклучително и Dongfeng Motor, за да го поттикне
домашното производство на автомобили.<span lang="EN-US" style="mso-ansi-language:
EN-US"></span>
Chery, исто така, ја разгледува и Источна Европа како опција
за втор производствен погон, изјави изворот за Ројтерс.