Според новите владини податоци, минатата година во Германија
биле регистрирани малку повеќе целосно електрични автомобили од просекот на
Европската унија. Сепак, годинава тој процент падна.
Уделот на новите регистрации во Германија бил 18,4 отсто во
2023 година, што е над просекот на ЕУ од 14,6 отсто, покажуваат податоците на Федералниот
завод за статистика.
Имаше 0,6 процентни поени повеќе електрични возила во
Германија отколку минатата година, во 2022 година. Сепак, овој тренд не
продолжи во 2024 година, бидејќи Федералниот институт за моторни возила објави
дека само 12,7 проценти од новите автомобили биле регистрирани помеѓу јануари и
август целосно електричен погон.
Податоците на ЕУ покажуваат јасен јаз меѓу северот и југот,
а предничат Шведска, Данска и Финска, каде што електричните возила сочинуваат
повеќе од една третина од сите новорегистрирани автомобили.
За разлика од нив, најмалку нови е-автомобили се
регистрирани во Хрватска, 2,6 отсто и Словачка, 2,9 отсто.
Норвешка со 81,2 отсто и Исланд со 52,8 отсто кои не се
членки на ЕУ и понатаму се европските земји со најголемо учество.
Без оглед на типот на моторот, Германија има релативно висок
процент на нови возила - 14,8 отсто од околу 49,1 милиони автомобили се стари
помалку од две години.
Само малиот и богат Луксембург постигнува повисока стапка од
19 проценти.
Во Романија, Финска и Естонија има особено голем број стари
автомобили, каде секој трет е постар од две децении.