Се чини дека нападот влијаел само на домашните дејства на компанијата, а меѓународните филијали досега не се погодени. Сепак, тоа е доволно за „Асахи“ да ги запре нарачките и испораките низ цела Јапонија. Покрај затворањето на дистрибутивните центри, затворени се и центрите за услуги на клиентите и услугите за поддршка.
„Активно ја истражуваме причината и работиме на враќање на операциите. Сепак, во мигов немаме проценка кога системот ќе се врати во нормала. Прекинот на системот е ограничен на нашите операции во Јапонија“, се вели во соопштението на компанијата.
„Асахи“ држи околу една третина од јапонскиот пазар на пиво, но има и глобален дострел преку своите други брендови. Јапонија како пазар учествува со околу половина од профитот на „Асахи“.