Кои автомобили се најчести во сообраќајки - ЕДНА МАРКА „НЕСЛАВЕН„ ШАМПИОН

8. 12. 2023
vesnik-fb-blue
vesnik-twitter-blue
Кои автомобили се најчести во сообраќајки - ЕДНА МАРКА „НЕСЛАВЕН„ ШАМПИОН

Дали знаете кои автомобили најчесто учествуваат во сообраќајни несреќи? Ова неодамна беше тема на истражување на автомобилската компанија за податоци carVertical кое прави истражувања во повеќе европски земји и од регионот, но не и во Македонија.

Автомобилите БМВ според резултатите се најоштетени во Србија. Тоа, како што велат, ги одразува трендовите и во другите земји, бидејќи БМВ е најоштетената марка на глобално ниво.

Од другата страна на спектарот е Пежо, кој е најмалку вклучен во сообраќајни несреќи во Србија.

По испитувањето на податоците за штетите во изминатите 12 месеци, пребарувањето исто така откри дека Мерцедес, БМВ и Фолксваген имаат највисоки вредности на штета.

Две третини од автомобилите БМВ учествувале во сообраќајни несреќи

Севкупно, 66% од проверените возила на БМВ од страна на carVertical во Србија се оштетени. За останатите марки процентите изгледаат вака: Ауди 47%, Мерцедес 45,4%, Шкода 40,1% и Фолксваген 37,7%. Овие марки често се оштетуваат, што сугерира дека купувачите треба да бидат внимателни кога ги купуваат овие автомобили.

БМВ стигна до врвот на листата на најоштетени возила, не само во Србија, туку и во другите земји во светот.

БМВ е многу посакувана марка на автомобили, но и покрај тоа што е производител на премиум возила, постарите и подостапни модели често ги купуваат млади и неискусни возачи. Исто така, според осигурителните компании, возачите се повеќе склони кон преземање ризици додека возат. Така Не е ни чудо зошто се наоѓа на врвот на листата на марки на автомобили со најчести настани за штети, објаснува Матас Бузелис, автомобилски експерт и шеф за комуникации во carVertical.

Автомобилите кои претрпеле сериозни оштетувања во минатото може да бидат поподложни на повремени дефекти и да бараат големи поправки, а во некои случаи нивната безбедност може да биде загрозена.

Правилно истражување на историјата на возилата преку онлајн извори значително го намалува ризикот од купување автомобил со несакани дефекти, што исто така ќе ви заштеди пари. Сопствениците на автомобили исто така треба да ја проверат историјата на нивните возила за да видат дали има скриена штета што механичарот треба да ја испита потемелно.

Која марка е најдобра?

Автомобилите на Пежо се најмалку оштетени во Србија - само 25,8% од сите возила прегледани на carVertical биле оштетени. Останатите кои се меѓу најмалку оштетените се: ФИат 26,6%, Рено 27,5%, Цитроен 28,1% и МАзда со 30,3%.

Во однос на документацијата за штети, некоБМВ BMW, проверено на carVertical, имаше 2,3 рекорди за оштетување, а потоа следат Ауди со 1,93, Мерцедес 1,88, Шкода 1,85 и Форд со 1,81.

"Сосема е нормално автомобилот да биде вклучен во сообраќајна несреќа еднаш на секои пет години. Тоа може да биде поврзано и со километражата. Сепак, возилата со повеќекратна евиденција за тешка штета често се проблематични за поседување или одржување. Изненадувачки, carVertical откри дека оваа година Најголем број на настани за поединечен автомобил има Фолксваген пасат. Тоа возило во својот извештај има дури 32 случаи на оштетување“, вели Бузелис.

Возилата на Рено се најмалку вклучени во сообраќајни несреќи - просечниот модел на автомобил на Рено имал 1,5 рекорди на штета на автомобилот Вертикал, Цитроен - 1,53; Пежо - 1,54; Фиат - 1,58; и Опел - 1,66. Овие производители се фокусираат на производството на автомобили од економска класа, кои обично ги избегнуваат љубителите на брзината, па затоа и со помала веројатност да завршат во сообраќајни несреќи.

Кој руши рекорди за најскапа штета?

Во Србија најголема просечна штета имаат Мерцедес  со 458.604 динари, БМВ со 437.039 динари и Фолксваген со 411.138 динари. Иако малите гребнатинки не се ништо за што треба да се грижите кога барате автомобил за купување, големата штета треба да се разговара со професионален механичар за да се избегнат проблеми во иднина.

Возилата од престижната марка обично имаат повисока просечна вредност на штета во споредба со автомобилите од економска класа, а дури и помалите оштетувања можат да чинат стотици илјади динари за поправка.

© vreme.mk, правата за текстот се на редакцијата