AOG Technics со седиште во Велика Британија продавал изолатори за моторите CF6 на GE без лиценца, предупреди FAA.
Производителот на млазни мотори CFM International во средата изјави дека AOG Technics можеби продала илјадници делови од моторот со фалсификувана документација.
Се сомнева дека делови за моторите CFM56, произведени од компанијата GE-Safran CFM, и за многу мал број мотори CF6, кои главно се користат за напојување товарни авиони и се произведени од General Electric, може да се продадени без сертификати. .
До понеделник било утврдено дека околу 96 мотори може да содржат делови со фалсификувана документација, соопшти ЦФМ.
Метју Рив, адвокат на CFM и неговите косопственици Џенерал Електрик и Сафран, во поднесоците во Високиот суд во Лондон рекле дека досега идентификувале два фалсификувани формулари на FAA за „стотици“ делови од моторот CF6.
Овој мотор се користи главно за товарни авиони, вклучувајќи го и огромното мнозинство на товарни авиони Боинг 767 и воените авиони за полнење гориво KC-767 во флотите на Италија и Јапонија.
Доколку се најдат делови со лажен сертификат во моторите CF6, сопствениците и операторите на авионите мора да ги отстранат и зачуваат, соопшти американскиот регулатор.
Портпаролот на GE рече дека тие го поддржуваат предупредувањето на FAA и учествуваат во истрагите на американските и странските регулатори за наводите дека AOG Technics продавала делови со фалсификувана документација.
„Продолжуваме да работиме со нашите клиенти за да ја процениме автентичноста на документацијата за деловите што пристигнаа од AOG Technics“, рече портпаролот на американскиот гигант.
AOG Technics не одговори веднаш на барањето да ги коментира истрагите.
Адвокатите кои го застапуваат АОГ и нејзиниот директор Хозе Замора Ирал во средата изјавија дека обвинетите „целосно соработуваат“ со истрагата на британската управа за цивилно воздухопловство (ЦАА).
Вчера европските регулатори соопштија дека ги истражуваат наводите од извештајот дека некои делови испорачани од AOG Technics без валидни сертификати биле пронајдени во моторите CFM56 вградени во некои авиони Ербас и Боинг.
АОГ на судското рочиште не одговориле на наводите за фалсификување документи, бидејќи темата биле процедурални прашања.
По објавувањето, авиокомпаниите сменија делови на десетици авиони. Досегашните промени вклучија само дел од вкупно 23 илјади мотори CFM56, објави Блумберг.