ФИФА се бори со продажбата на билети за отворањето на Светското клупско првенство. Интер Мајами и египетскиот Ал Ахли се среќаваат во првиот натпревар во сабота, а според последните достапни информации, ниту половина од стадионот Хард Рок, кој може да прими 65 илјади луѓе, не е распродаден.
ФИФА затоа започна серија промотивни акции за да привлече што е можно повеќе гледачи. Една од клучните мерки е договорот со Универзитетот Мајами Дејд, кој има повеќе од 100 илјади запишани студенти. Им беше понуден билет за 20 долари, со уште четири бесплатни, што ја намалува просечната цена по лице на само 4 долари, или 3,5 евра. Понудата беше дистрибуирана преку е-пошта и може да ја користат само студенти кои можат да го докажат својот статус.
Намалувањата на цените не се ограничени само на студентите. Официјалниот продажен партнер на ФИФА, Ticketmaster, ги намали цените на билетите од 230 долари на 55 долари, обидувајќи се да мотивира поширока публика да дојде на натпреварот.
„Ќе го наполниме стадионот и атмосферата ќе биде неверојатна. Точно е дека сè уште има достапни билети, но во наредните денови ќе продадеме многу повеќе“, изјави претседателот на ФИФА, Џани Инфантино, пред два дена.
Средбата помеѓу Интер Мајами, предводен од Лионел Меси, и Ал Ахли ќе се игра во 2:00 часот наутро во ноќта од сабота кон недела, македонско време време.