Компанијата Дизни незаконски собирала информации за деца- сега ќе плати астрономска казна

3.09.2025
vesnik-fb-blue
vesnik-twitter-blue
Компанијата Дизни незаконски собирала информации за деца- сега ќе плати астрономска казна

Поточно, FTC изјави дека Дизни дозволил собирање лични информации од деца кои гледале видеа направени за деца на YouTube без да ги извести родителите или да добие нивна согласност, како што е пропишано со Правилото за заштита на приватноста на децата на интернет (COPPA).

Тужбата, поднесена од Министерството за правда, тврди дека Дизни не ги означил видеата како „направени за деца“, што дозволило собирање податоци од деца под 13 години, објави Дејли Меил.

Дизни, исто така, неправилно профитирал од ова погрешно етикетирање, според Министерството за правда, со тоа што добил дел од приходите што YouTube ги генерирал од реклами поставени на видеата на Дизни.

FTC, исто така, во жалбата наведува дека Дизни добил известување од YouTube во средината на 2020 година дека мора да го промени етикетирањето на околу 300 од своите видеа за да се усогласи со правилото COPPA, но дека тоа не го сторил.

Како дел од спогодбата од 10 милиони долари, Дизни исто така се согласи да се придржува до правилото во иднина преку имплементација на подобар систем за одредување кои видеа треба да бидат означени како „Создадени за деца“.

„Нашата наредба ја казнува злоупотребата на родителската доверба од страна на Дизни и, преку задолжителна програма за преглед на видеа, го отвора патот за иднината на онлајн заштитата на децата преку технологија за верификација на возраста“, рече Ендру Н. Фергусон, претседател на FTC.

Во соопштението, Дизни изјави дека е посветен на заштитата на безбедноста и благосостојбата на децата и семејствата.

„Оваа спогодба не ги вклучува дигиталните платформи во сопственост и управување на Дизни, туку е ограничена на дистрибуција на дел од нашата содржина на YouTube“, соопшти компанијата.

„Дизни има долга историја на почитување на највисоките стандарди на законот за приватност на децата и ние остануваме посветени на инвестирање во алатките потребни за да продолжиме да бидеме лидер во оваа област“, ​​продолжи соопштението.

Дизни не е единствената компанија што плаќа казни за кршење на ова правило, бидејќи експертите велат дека проверката на возраста на луѓето онлајн останува неверојатно тешка.

Минатиот месец, Google се согласи да плати 30 милиони долари за да реши тужба во која се тврди дека собрал лични податоци на деца на YouTube.

Ова доаѓа откако Alphabet, матичната компанија на Google, плати казни од 170 милиони долари по слични обвинувања изнесени во 2019 година од страна на FTC и главната обвинителка на Њујорк, Летиција Џејмс.

Производителот на Fortnite, Epic Games, плати една од најголемите казни досега според COPPA во 2022 година, неверојатни 275 милиони долари.

TikTok, Microsoft, Amazon, Instagram и многу други, исто така, мораа да платат казна за да ги решат прекршувањата на COPPA.

© vreme.mk, правата за текстот се на редакцијата