<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Хаосот во
Македонски железници наместо да биде поправен секојдневно се зголемува. Власта
која најавуваше модерни железници, по 6 години власт, не успеа да го оствари
ветувањето. Но вината не ја гледаат кај себе, туку во самото претпријатие, за
кое тие викаа дека ќе го средат.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Министерот за
транспорт и врски Благој Бочварски речиси на крај од мандатот признава дека Македонски
железници не ги бива, па решение сега гледа во носење „оператор“ од соседството.
</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Со години и со
децении претпријатието „Македонски железници и транспорт“ работи во тешки
услови со финансиска поддршка од Владата за да може да реализира одреден број
линии во нивниот оперативен план, рече тој. </span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Според него минатата
година финансиски го помогнале претпријатието со 15 милиони евра, а оваа година
очекува подддршката да достигне до 25 милиони евра.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">„Би го поставил и
прашањето дали граѓаните се задоволни од тоа што го прави ова претпријатие и
дали ние како Влада сме задоволни, но сите сме согласни дека ова претпријатие
не си ја врши работата што ја очекуваат граѓаните од него. И токму поради тоа
во Собранието е законот за либерализација на превозот и очекуваме по
изгласувањето на овој закон, да им се отвораат вратите на други оператори од
регионот, кои сакаат да оперираат по македонските железнички пруги“, дополни
Бочварски.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Тој е дециден
дека ќе се продолжи и во делот на изградба на железничките пруги.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Во 2017 година
истиот Бочварски изјави дека ќе има целосна модернизација на Македонски
железници и ќе бидат заштитени правата на вработените.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">И како што рече „за
тоа може да се погрижи само нова совесна Влада на граѓаните на Република
Македонија“. </span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Според него <span style="mso-spacerun:yes"> </span>како што изјави тогаш Македонски железници
постојано работи со загуби токму поради немањето инвестиции во
инфраструктурата, бидејќи нема отворени нови коридори, нови пруги кои ќе можат
да ги користат возовите. </span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Во делот на
железничката инфраструктура, Македонија стои многу лошо и е во катастрофална
состојба и лесно ранлива. Кога ќе имаме нови модерни железнички пруги, поврзани
со регионот и со Европа и на југ со Грција и на север со Србија, меѓутоа и со
Албанија и Бугарија, тогаш ќе можеме да зборуваме за профиталбилна работа на
МЖ. Само со вложување во МЖ инстраструктура и МЖ транспорт, ќе можеме да
дојдеме до рентабилно работење на ова државно претпријатие, рече тој.</span>