Кинескиот производител на автомобили Chery Auto планира да
започне со пробно тестирање на своите батерии во цврста состојба во 2026 година
и масовно да ги произведува во 2027 година.
Идејата е досегот на електрични возила да се зголеми на
1.500 километри со едно полнење.
Главниот кинески извозник на автомобили очекува батериите да
достигнат енергетска густина од 400 Wh/kg оваа година и да достигнат 600 Wh/kg
во 2025 година, рече Гао Синхуа, извршен потпретседател на компанијата, на
глобалната конференција за иновации.
Но, Chery не е единствениот кинески производител кој работи
на такви батерии и тие се далеку од тоа да се обидат да ги развијат само во таа
земја.
Врската групација GAC излезе со слична цел за 2026 година,
додека Changan, уште еден кинески државен производител на автомобили, и CATL,
најголемиот кинески снабдувач на батерии, го ставија почетокот на
комерцијализацијата на батерии во цврста состојба на нивните календари за 2027
година.
Јапонските производители исто така ја таргетираат оваа
технологија како важна стратешка алатка на пазарот на електрични автомобили.
Тојота и Нисан планираат масовно производство до 2028 година.
Овие батерии користат цврст електролит наместо течен
електролит за да имаат поголема топлинска стабилност и енергетска густина од
постоечките батерии.
Сето ова треба да резултира со намалување на ризикот од
пожар кај електричните возила.