<span lang="MK" style="font-size:
11.0pt;line-height:115%;font-family:"Segoe UI",sans-serif;mso-ansi-language:
MK">Чоколадните морски школки Атлантис добија розово издание со што дел од
продажбата ќе биде наменет за пациентките со рак на дојка. Со облекувањето на Атлантис
во розово, Витаминка ги помага жените кои се соочуваат со болеста и воедно
влијае на зголемување на јавната свест за можноста од превенирање на болеста.</span>
<span lang="MK" style="font-size:
11.0pt;line-height:115%;font-family:"Segoe UI",sans-serif;mso-ansi-language:
MK">Вклучувањето во борбата против ракот на дојка, компанијата го прави заедно
со Здружението за иницијативи за развој во здравството, подобрување на
здравствените сервиси и застапување на пациенти ЕЗРА, каде ќе бидат донирани
средствата наменети за заболените. Истите ќе бидат употребени за нивните
потреби на патот во справување со болеста. </span>
<span lang="MK" style="font-size:
11.0pt;line-height:115%;font-family:"Segoe UI",sans-serif;mso-ansi-language:
MK">Витаминка преку розовиот Атлантис што се појавува во продажба неколку
години во овој период, ги поддржува активностите на здружението и упатува апел
до сите жени за поголема самосвест и редовни прегледи. </span>
<span lang="MK" style="font-size:
11.0pt;line-height:115%;font-family:"Segoe UI",sans-serif;mso-ansi-language:
MK">„Со ваквиот начин на поддршка што секоја година ја даваме, Атлантис стана
симбол на борбата на жените кои се соочуваат со оваа болест. Подигањето на
свеста за ова заболување е можеби единствениот начин за борбата против
заболувањето, но за сите оние кои се соочуваат со болеста и започнуваат со
лекување, потребно е да знаат дека имаат поддршка и дека не се сами во борбата
против болеста”, велат од Витаминка.</span>
<span lang="MK" style="font-size:
11.0pt;line-height:115%;font-family:"Segoe UI",sans-serif;mso-ansi-language:
MK">Розовиот Атлантис е веќе достапен во продажба.</span>